פורים הגיע (קבלו סקופ: הוא בטופ 3 החגים האהובים עלינו!) וכידוע אנחנו תמיד מחפשים לחדש וללכת על העדכני והמיוחד!
רצינו להציג דוגמא למארז פורימי במיוחד, אבל לספר קצת איך נוצר הרעיון ואיך הכל התחיל.
קצת נתונים יבשים-
קהל היעד- עורכי דין
רצון הלקוח- שיהיה מכובד, עשיר ובעל מראה יוקרתי
הלוקיישן- מסיבת פורים במשרד
לאחר שקיבלנו את הנתונים יצאנו לדרך וביצענו ישיבת קריאייטיב מה יכול להתאים הן מבחינת התכולה עצמה והן מבחינת הקונספט הגרפי.
לקחנו בחשבון שהגרפיקה צריכה להיות סופר מדויקת, אחרת יווצר מראה ילדותי למוצרים עצמם.
צריך להיזהר כי מדובר בפורים, אנחנו רוצים ליצור ורסיה בוגרת למשלוח המנות אך עם זאת שכן תיהיה רוח פורימית במארז.
החלטנו שהמוצרים צריכים להיות ״בוגרים״ ככולם אך למצוא מוצר אחד שייתן את ה״קיק״ ויגרום לכולם להשתטות.
לאחר מחשבה רבה, הגענו למסקנה- המוצר הנבחר - ג ל י מ ה!
הגלימה נבחרה משתי סיבות, הראשונה והעיקרית היא החיבור הקוסמי של גלימות לעולם המשפט ואין יותר meant to be מזה!
השניה היא ההחלטה שזהו מוצר עם לוק יוקרתי ולא מצועצע.
על הגלימה הטבענו את המיתוג שהלך לאורך כל המארז.
בנוסף לגלימה הוספנו מוצרים נוספים כמובן:
שישיית מתוקים - שכמובן התמלאה בכל טוב, במלא! סוגים של ממתקי גומי שכל אחד אוהב. מה שלא טעים אין ספק שלא נכנס למארז.
גם פה הלכנו על מוטיב השפע ופרט לאיכות הכמות הייתה גדולה במיוחד, לא לבעלי סוכר גבוה מה שנקרא :)
שק בד - זה מוצר שאנחנו מאוהבים בו, תחילה מדובר במוצר אקולוגי לשימוש חוזר ויש לו אינסוף שימושים לאחר מכן.
הוספנו בתוכו מגוון שוקולדים יוקרתיים וטעימים (חשוב לא פחות) על מנת ליצור מראה מקורי ומרענן.
צנצנת פירות יבשים- הלכנו על משהו שמסתמן קצת יותר בריאותי אחרי כל המוצרים מעלה - וזה סופר התאים לצבעוניות ולאווירה.
מצד אחד מוצר מתוק אבל כזה שנתפס עם פחות רגשות אשם כשאוכלים אותו.
כמובן שהכל הגיע בקופסא עם חבק ממותג וגלויה ממותגת וברכה לכל עובד - אפשר לסכם את משלוח המנות כמלא משמעות, סופר טעים, עם מזכרת לפורים הבא, ומה שנותר הוא רק לאחל חג שמח!